vrijdag 26 september 2014

WELKOM!

Beste bloggers

Welkom op mijn blog Mouna, Sew Like Me.

Mijn naam is Mouna, 28 jaar en wonende te Gentbrugge. Ik ben trotse mama van Abdoe, mijn zoon van 7. Hem zal je regelmatig in the picture zien komen als mijn modelleke.  Ik heb een aantal jaar avondonderwijs mode gevolgd en een jaar mode technologie aan de hoge school. Helaas heb ik deze met spijt in het hart moeten stoppen omwille van familiale reden, maar de creakriebels zijn me altijd bijgebleven dus deed ik het maar op m'n solo.

De reden dat ik deze blog heb gemaakt is omdat ik heel binnenkort een crea-center open in Gent.
Wat dit precies inhoud verklap ik nog even niet maar gaanderweg zullen jullie de puzzelstukjes bijeen kunnen brengen, zo blijft het spannend :)
Wat kan je verwachten in deze blog? Wel mijn eigen creativiteit, dingen die ik mooi vind en mij bezig houden en de weg naar mijn onderneming.
Wat verwacht ik van jullie?  Raad en suggesties en veel lees en kijkplezier!

Ik heb al reeds een Facebook pagina https://www.facebook.com/SewLikeMe waar de meeste zaken momenteel al op staan maar naar verluidt leest bloggen makkelijker!

...When creativity has his own imagination...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten